Promocje
Kinkiet LED Shine 031
Kinkiet LED Shine 031
177,00 zł 142,00 zł
szt.
Kinkiet LED Grip
Kinkiet LED Grip
170,00 zł 120,00 zł
szt.
Lampa wisząca LED Ring 407.
Lampa wisząca LED Ring 407.
580,00 zł 560,00 zł
Kinkiet Robot II Nowodvorski Lighting
Kinkiet Robot II Nowodvorski Lighting
167,20 zł 139,00 zł
szt.
Lampa wisząca Beam III.
Lampa wisząca Beam III.
470,00 zł 450,00 zł
szt.
Lampa wisząca Hemisphere black-gold.
Lampa wisząca Hemisphere black-gold.
325,60 zł 228,00 zł
szt.
Oprawa sufitowa Box white III. Nowodvorski Lighting
Oprawa sufitowa Box white III. Nowodvorski Lighting
425,57 zł 200,00 zł
szt.
Kinkiet Robot III Nowodvorski
Kinkiet Robot III Nowodvorski
218,90 zł 184,00 zł
szt.
Kinkiet LED Louise
Kinkiet LED Louise
169,00 zł 142,00 zł
szt.
Lampa Ice I.
Lampa Ice I.
105,00 zł 99,00 zł
szt.
Lampa wisząca LED Ring 405.
Lampa wisząca LED Ring 405.
499,00 zł 450,00 zł
Produkt dnia
Gwarancja
  1. Niniejszy dokument określa warunki, na jakich firma Ekotechnik Tadeusz Turski wykonuje wobec Klientów obowiązki z tytułu gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem portalu internetowego pod adresem: www.ekotechnik24.pl zwane dalej „Towarem”. Jeśli przy danym Towarze załączone zostały inne warunki gwarancji lub karta gwarancyjna, które stosuje się je wyłącznie, z pominięciem postanowień niniejszego dokumentu.
  2. Każdy Towar objęty jest wyłącznie gwarancją sprawnego działania, udzieloną przez producenta Towaru, zwanego dalej „Gwarantem”.
  3. Okres gwarancji dla Klienta wynosi 24 (dwadzieścia cztery) miesięce i liczony jest od dnia sprzedaży Towaru. Dniem sprzedaży jest dzień, w którym Klient odebrał Towar.
  4. Gwarancja obejmuje wyłącznie ujawnione w okresie gwarancji i właściwie zgłoszone przez Klienta ukryte wady materiałowe lub powstałe na skutek nieprawidłowego montażu w trakcie procesu produkcyjnego.
  5. Wady lub uszkodzenia Towaru ujawnione w okresie gwarancji zostaną bezpłatnie usunięte w ciągu 14 (czternastu) dni od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego (opóźnienia wynikające z transportu nie powodują dodatkowych roszczeń Klienta). W przypadku wystąpienie zdarzenia siły wyższej lub innego nieprzewidzianego zdarzenia, termin usunięcia wady lub uszkodzenia może zostać wydłużony do 30 (trzydziestu) dni.
  6. Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 (czternastu) dni od daty wykrycia wady lub uszkodzenia, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji. Reklamowany Towar jest dostarczany przez Klienta na koszt własny, w oryginalnym opakowaniu lub opakowanie chroniącym Towar przed uszkodzeniem i wraz z dokładnym opisem wady lub uszkodzenia i dowodem zakupu.
  7. Sposób naprawy Towaru ustala Gwarant. Jedynie w razie braku możliwości wykonania naprawy Towaru stwierdzonej przez Gwaranta lub punkt serwisowy, Klientowi przysługuje prawo do wymiany Towaru na wolny od wad lub do żądania zwrotu uiszczonej ceny. Okres gwarancyjny ulega wydłużenie o czas trwania naprawy.
  8. Gwarancją nie są objęte:
    a - uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania Towaru, tj. niezgodnie z jego przeznaczeniem, zaleceniami producenta lub instrukcją obsługi, a także w trakcie niewłaściwego przechowywania lub transportu,
    b - uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania w pomieszczeniach o dużym zapyleniu lub zanieczyszczeniu powietrza,
    c - czynności konserwacyjne wynikające z normalnego zużycia części (np. wymiany bezpieczników, żarówek, materiałów eksploatacyjnych),
    d - uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne (np. uszkodzenia powstałe od kamienia osadzającego się na urządzeniu, w wyniku używania niewłaściwej wody),
    e - naprawy, przeróbki i zmiany konstrukcyjne dokonane przez osoby nieupoważnione, w tym samowolne naprawy  dokonane przez Klienta,
    f - uszkodzenia powstałe w wyniku podłączenia Towaru do wadliwej lub nieprawidłowej instalacji,
    g - przyczyny inne niż tkwiące w Towarze,
    h - Towary, za które nie została uiszczona całkowita cena.
  9. Decyzja Gwaranta o odmowie wykonania zobowiązań z tytułu gwarancji jest ostateczna i nie służy od niej odwołanie.
  10. Jeśli wraz z Towarem wystawiona zostanie na rzecz Klienta odrębna karta gwarancyjna, warunkiem ważności karty gwarancyjnej jest wpisanie daty sprzedaży i typu Towaru, potwierdzone pieczątką i podpisem sprzedawcy.
  11. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Towar przeznaczony jest do eksploatacji w pomieszczeniach w warunkach domowych i biurowych. W przypadku używania Towaru w innych warunkach, traci on gwarancję.
  12. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w punkcie zakupu.
  13. Niniejsze warunki gwarancji obowiązują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają prawu polskiemu. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy Kodeks cywilny.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl